ÅTTAN

Inser nu hur rolig åttan var. Och hur tråkig nian är. Jag, Emma & Clara hade ju en blogg i åttan. Hehe. Världens "kkoolaste namn", nämligen, "kkoolingarna.blogg.se" - HAHA! Var liksom en ironisk blogg i början, sen blev det "allvar", men det var då vi efter ett tag skaffade tec.blogg.se. :)
Tar med några lite roliga grejer, typ detta:
(Det här är ett utdrag ur min dagbok jag skrev i typ ettan... Heheh, vi satt och läste den på en lunchrast nån gång :D)

I helgen har jag spelat fot-boll med Tina, Andreas Tinas pojkvän, Julia Tessans kompis och Tessan. När vi skulle gå hem började en KATT följa efter mig, så jag försökte locka bort den. Den gick inte, men jag försökte igen för vi har en HUND som heter TEDDY som skulle jaga den... Den följde efter mig hem och jag döpte den till MISSAN. Jag satt ute och klappade MISSAN då kom mamma hem och hon klappade också MISSAN, sen när jag skulle äta så såg jag att elin som är min granne jagade MISSAN med en vattenpistol. Sen när jag kolla igen var MISSAN fortfarande där. Och sen kolla jag igen och hon var kvar, sen tredje gången jag kollade så var hon också kvar. sen skulle jag gå och sova, om MISSAN va kvar då ska jag locka henne hem igen.

Hehehe. Gulligt värre! =)....


Och detta också, jag och Emma skrev en sång till våran syslöjdslärare, som såklart heter Gunilla!

The Gunilla song.

Elaka varianten:
gggunillaaa, du har en ful frilla...
och du luktar illaaaa...
ser ut som en gorillaaa...
och du borde chiillaaa, gugunillaa...
(sjung detdär om och om igen så lång som du vill att sången ska bli.)

Snälla varianten:
gggunillaaa, du har en fin frilla...
och du luktar inte illaaaa...
ser inte ut som en gorillaaa...
MEN, du borde ändå chillaaa, gugunillaa...
(samma sak här, sjung om och om igen...)

Heheh, så snälla vi är! :D


Och sen så har jag lagt in en jättelång konversation jag och Emma hade, troligtvis den roligaste konversationen jag läst. Dessvärre så är halva borta för att den inte fick plats... Typ. Haha. Fast om jag loggar in så borde den finnas. Ska försöka hitta den och lägga in i ett inlägg. :D
Den är ganska lång, men rolig! Hehe. För oss med humor i alla fall...


Och så det faktum att vi skrev ett manus till en film... Hehehe.. Den skulle heta "En film om en pjäs". Den handlade nämligen om att vi skulle hitta på en pjäs. ;D
Den skulle spelas in i skolan. En scen skulle vara på syslöjden,
"Titti - Hur skriver man en pjäs?
Emma - P - J - Ä - S *bokstaverar* "


Heheheh. Vi är ju för roliga! :D Och sen så var det ju massa annat också, vi hade planerat jättenoga. Men såklart blev det inte av... Precis som jag förutspått. Jag sa det till dig Emma, du lovade att det skulle bli.. Svikare :'( Höhö.

Vi hade till och med en "the funny book" i åttan, jag och Emma, där skrev vi ner allt roligt som hände. Det var typ en hel bok.
Åh, saknar åttan.

Har några få bilder från åttan också faktiskt:







Några iaf, ska försöka hitta fler sen. Dags att gå och lägga sig nu! Hehe, suttit och skrivit detta kl ett på natten. Känn en hedrade!

Godnatt! :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0