Stört

Helt sjukt detta. Jag satt igår i godan ro och la harmoniskt upp bilderna en efter en här i bloggen. Skulle göra ett riktigt bra inlägg med bilder och text. Det tog ganska lång tid eftersom bilderna måste ladda och sådär. Efter att jag lagt upp fem bilder så slocknar datorn. Jag blir förskräckt. Tänk om allt försvunnit?

Jag startar om datorn och går in och känner en stor lättnad, det är kvar. Nu ska jag fortsätta. Men poff! Så slocknar datorn igen. Jag ger då upp. Får ett sms av Clara som också är med Emma. Dom är gulliga nog att åka till centrum för att sen gå hem till mig här hos pappa på andra sidan Åkersberga. Så när dom kommit till centrum går jag och möter dom och sen hem till mig. Sitter och pratar och har det trevligt. Vid elvatiden börjar dom vandra till bussen, jag följer dom en liten bit med min hund, Teddy.

Dessa fem bilder hann iaf laddas upp: (Resten får ni nån annan gång...)

 









 

Nu måste jag byta om och grejer. Ska till stan idag igen med tvillingarna :)

Pusshej!


Kommentarer
Postat av: Therese

sv: Va roligt! Hoppas de jag skickar till blir glada! :D

2009-12-21 @ 18:25:16
URL: http://smilelikeyoumeanitt.blogg.se/
Postat av: simone

sööta foton :)

2009-12-21 @ 19:05:11
URL: http://fattybom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0