AVATAR? KANSKE? ELLER?

Min käre systeryster vill gå och se Avatar med mig. Jag tvekar. Dels så är jag sådär sjuk, när man är sådär trött så man bara inte orkar någonting? Precis så. Och så vet jag inte riktigt, Avatar? Verkar lite överskattad. Inte min typ av film, jag är ganska fjollig när det kommer till film. Oftast i alla fall. Jag gillar såna där mesiga kärlekskomedier. Men så såg jag trailern till Avatar (Hehe, har bara kikat lite på tvreklamer, fördömande jag vet!) och den verkar ju inte alltför dålig. Men bra? Njaa.. Hej beslutsångest! Jag liiiider av dig.
Nä, jag stannar nog hemma.
Eller...?
Avatar?
Nää..
Joooo!
Nae?
Kanske..
Eller?

Puss!

Ps.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0