Början av slutet!

Hehe, sicken finurlig liten rubrik jag klurade ut. Förstår någon mitt budskap? :)
Annars så, det är början av sista veckan innan jullovet! Wiiiho! :D
Och så slutade jag kl ett också eftersom vi skulle spinna men jag har galet ont i halsen så kunde inte vara med.
Och vi har inga halstabletter hemma, håller på att bli galen..
Yeye!
Annars då? Jo Emma har lagt in massa roliga gamla bilder på facebook jag kanske kan dela med mig lite av.
Jo, jag är snäll idag. :)

Titta vad Emma hitta:


Sebbe, Tobbe, Jag, Clara. :)


Heheh, på en nolektion för jädrigt länge sen! :) (TEC)


Jag & Emma kör lite fjortisstyle, höhö.. :)


Clara kör lite bitchblick ;D Medan jag sitter med noboken uppslagen i bakgrunden...


9C! BÄSTA KLASSEN :)


Hehe, rätt härlig bild ändå får jag medge :D


David kör på säkerhet framför allt!


Emma och Clara, jag är den stolte fotografen. Jäla gangsters dedär :)


Emma och jag för, rätt, länge sen.. :D


Eric, Clara & Sebbe


Emma & Clara, Emma har lugg! Bara jag som inte förstår varför hon aldrig hade den nere?! Nej, tänkte väl det!


Eric och Sebbe våra gangsterkompisar!


En utav många kvällar på den där planen. Hehe, Oskar med lysande jacka


Jag och Clara på promenad. Haha. Typ.


Haha! PLAYAHEAD ALLTSÅ! PLAYAHEAD! :D


Tobbe gillar att gunga.

Jaha, det var det jag hade att bjuda på för denna gång. Enjoy! :D

Pusshej så hörs vi!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0