Det bara blir så

Känns som att jag endast skriver när jag är på dåligt humör. Men det bara blir så, det är liksom då man vill skriva av sig. Skriva ut sin ilska eftersom man inte kan skrika. Kan kan man väl, men följderna blir då massa jobbiga frågor som "varför" och grejer. Dom frågorna vill man undvika. Men jag vill skrika. Skrika ut min ilska. Men istället får man skriva. Skulle kunna skriva det så att ingen ser. Men det är ju lite det som är poängen, att folk ska se. Att folk ska få lite förstående. Inte många som har längre. Förstående alltså. Rätt synd faktiskt. Folk är så, låt oss säga plastiga nu för tiden. Så har det väl alltid varit. Men tror att det bara blir mer och mer med tiden. Så synd. Vilket slöseri med hyfs. Varför inte bara vara trevlig och förstående? Tror att man tjänar på det.
Hehe, det var inte det jag var på dåligt humör över från början, men nu när vi ändå kom inte på det så blev jag irriterade för de me. Oförstående människor som bara leker otrevliga för att vara coola alltså. Wow, sånt är verkligen jätteirriterande ju. 

Tack för att ni tog er tid, nu har jag fått skrika lite.

Vi hörs när jag förhoppningsvis är på lite bättre humör! ":D"

Pusspåer!

PS. Fy. Fa-an. Vad det är jobbigt att ha dåligt samvete. Jäklar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0