dött lillfinger /twins

TJABBA :)

Nadja och Titti har kul utan mig, vilar upp mig inför imorgon istället!
Dem kollar vem dem kommer gifta sig med (?), slår vad om att det mest är trams, och att det blir 100 olika haha.

Själv kollar jag på New Moon!! är helt fast, det är ju insane.

Men det får en på bättre humör, det är garanterat :D

Vet ni en skitaäcklig sak som hände mig för en stund sen?, mitt lillfinger typ dog i 15min!
Kände ingenting i den, jag tryckte men det var som ett dött finger, uuusch! Kunde inte höja den eller röra den och den darrade. PSYCHO?!

Men sen vaknade den innan jag blev lite, mycket panikslagen ;)


Måste kolla klart på filmen det är så spännande! Vill se taylor Lautner! (nördvarning).
Nadja och jag är lite pisst på Taylor Swift som det sägs hänger mycket med Taylor Lautner. De filmar ju även en film tillsammans som ska komma runt alla hjärtans dag. Valentine nånting.



Filminspelning




God natt från oss alla tre!


Trippelpuss! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0