%?#&/!

Fan. Fanfanfan.
Inte bli sjuk nu. NEEEEEEEEEJ...
Har ont i halsen som aldrig förr och hostar som en jävla idiot. Just precis. Jävla idiot.
Hur lyckas jag? HUR?!
Fick idag reda på att vi har match på torsdag. Med Bollstanäs. Vi har haft fyra matcher hittils, har redan missat en pga att jag var sjuk. Kommer troligtvis missa denna också. Känns liksom så.
Jag som inte alls ofta är sjuk, jag lyckas verkligen pricka in dessa gånger vi har match.
ÅH!
GAH!
%?#&/!

I såna här tillfällen får man svära.

FANFANFAN! HELVETES JÄVLA SKIT!


Tanten är genialisk. Imiterar mig ju på pricken!

Gah.. Gah. GAH.
Vet liksom inte riktigt hur jag ska uttrycka mig. Är liksom bara så jäkla, ARG. Riktigt jävla ARG är jag. Åh. Hysteriskt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0