Ett inlägg om ingenting / Twins

Hej hej!

Idag har Katja varit i skolan. Hon kommer hem alldeles strax. Jag däremot har stannat hemma idag. Är så jäkla täppt och har skit ont i halsen. Det liksom bara kom! Var verkligen inte beredd. Stackars mig ;'(

En slutsats: Att vara sjuk suger. Särskilt när lovet är 2 dagar bort! Får INTE vara sjuk under lovet. Det är ju nästan självmord. Så kanske man inte får säga. Men ni förstår nog vad jag menar.


Sörjer och sitter nu och kollar på The big bang theory på 5:an. Brukar inte kolla på det så ofta, men nu har jag ju inte direkt något för mig. Den bästa i den serien är ju lugnt Sheldon. Han som spelar han är så himla bra på det! Så skön och en äkta nörd! ;)
 
Så, nu tror jag att jag har uppfyllt rubriken (a)



En halv dubbelpuss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0