Fan

Dags att gå med i gruppen på facebook va? "Vi som säger fan till allt"
Jo, ska nog göra det. När jag skrivit klart detta.
Skulle bara säga att jag än en gång är besviken, på mig själv. Hehe. Komiskt? Nä inte speciellt.
Men jag har såna jeeeekla humörsvängningar. Det är irriterande tillochmed för mig, och jag kan bara tänka mig min omgivning. Nej, jag kan inte ens tänka mig! Fan, vad jobbig jag måste vara. Dags att göra något åt det? Jaaaaaaa.
Jag kan vara på hur bra humör som helst en hel dag, sen på kvällen så är det nånting, nånting jag oftast börjar tänka på, som gör att jag börjar tänka alldeles för mycket. Och då blir det depp, då blir det dåligt humör och nerver som håller på att brista.
Så, nu återstår det bara att ta tag i saken. Håll smilet uppe! Tankarna kan jag tänka senare.
Anteckning visas i vänteläge. "Håll smilet uppe". Perfekt.

Annars då? Träning imorn! 1045-1230. Blir upphämtad 10:00. Mm. Taggad? Njaa.. Jag har lov och har precis varit sjuk. Men nu köööör vi! Wiiihooo...
Nä, mamma tycker jag ska gå ut med hunden nu. Hehe. Taggad? Njaa..



Pusshej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0