" Gammalmodig? "


Haha! Börjar tänka på när jag och issa åkte till täby för att kolla på Erik när han sjöng den här. Vi, typ, gillade honom. Mycket.


Hehehe... Förrförra sommaren tror jag nog att det var. Denna låt gick om, och om, och om igen...
Jag börjar nu undra om jag tänkte med armbågen eller något liknande.


Haha! Börjar genast tänka på Adam, Sebbe & Emil (umgicks med Adam och Sebbe en del förut) som uppträtt med denna på deras skola. Har allt sett den på youtube. Haha, oerhört duktiga måste jag säga. Men skön är den, gammal goding liksom, älskar såna! Haha :D


Hahaha... Så kul jag har!


Det är verkligen den där dunken, som man alltid lyssnade på när man var mindre! Hehe. Sicka flashbacks jag får! Bra flashbacks! Åh! :')


Nu har jag lagt in så mycket gammalt att jag nog ska ta och lägga in något lite nyare. Hehe.
Blir en sköning! Och dessutom jullåt för ännu lite julkänsla! :D


Älskaren ändå :)

Lite plugg nu kanske. Kanske. Inte.

Pusshej!

Kommentarer
Postat av: emma

HAHA ÄLSKA TRAMSGÄNGET, DOM ÄR SÅ GRYMT BRA :D <3

2009-12-10 @ 16:56:07
URL: http://tec.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0