God morgon, god morgon/ Twins

"God morgon god morgon hör fåglar sjunga glatt god morgon god morgon i kööööör".

Fast, fåglarna kanske man inte hör för det är vinter nu på riktigt med snö på marken. Så många fåglar finns det inte här i alla fall, men what ever, it's the feeling!

Vaknade pigg och utvilad. Alltså en av oss, den andra sover fortfarande! =-)  Det var ett tag sen man sov så bra som den här natten. Fram tills nu har det bara varit plugg, plugg och mera plugg! Usch mår dåligt när jag tänker på hur lite och dåligt man har sovit under den här terminen. Att jag överlevde! Men det bästa är, VI BEHÖVER INTE PLUGGA MER DEN HÄR TERMINEN!! Den här veckan var den sista. Nästa vecka ska vi bara göra lugna saker, som att gå till kyrkan och julpyssla. Kan det bli bättre än så här?! Så skönt att äntligen ha nått slutet. SCORE! :D

Över till nutiden, idag ska lördagen ägnas åt julstädning och julbakning. Det första vet jag inte riktigt vad jag tycker om det, det blir nog värt det. Men det andra, det kommer verkligen starta julkänslan. Imorgon är det ju inte bara Lucia, utan även 3:e advent! Julen närmar sig verkligen nu! Känns inte så längesen det var 1:a. 
Men fram till städningen och bakningen ska vi bara ta det lugnt, andas och njuta av tanken att vi inte behöver ha något klart till på måndag.
F-n va bra jag mår just nu!! :D 


 K & N:s känsla just nu



 Den här fick mig att tänka lite på Titti. 
                                 Inget illa menat dock, den är riktigt söt!





En halv, riktigt glad dubbelpuss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0