Hehe / Braceface

Fan va jag suger på uppdatering ändå. Erkänner. "Men liksom, ni älskar ju mig ändå!"
Aja, var på moderna museét idag med klassen, jag och Clara var där i tjugo minuter. Haha. Vi var tvungna att åka hem sen, träningar o grejer vettni. Ja, sen så hade jag ju träning som ni kanske förstod..

Men! Däremot så har en viss sak plågat mig hela långa dagen idag. En viss metall!
Som ni kanske kommer ihåg (troligtvis inte men ändå) så var jag hos tandläkaren igår. Och hörrni! Jag fick munnen full av metall! Den ba skiiiiiner nu! Dessvärre gör den hur ont som helst, helt galet faktiskt. Skulle äta en macka imorse, men se det gick icke! Frukost blev youghurt och lunch blev drickyoughurt. :) (Tur att jag gillar youghurt..)
Men varje gång det gör ont, öh, hela dagarna. (Det har gått en dag..? Hehe aja) så tänker jag att "det är värt det! Det ÄR värt det!!!!" Ja, ganska mycket så måste jag tänka. Det gör lika ont ändå.
Men det är värt det!

Happ, nu när jag skrivit så mycket om detta får ni väl en före och efterbild. Snäll som jag är. Och ändå kan jag inte äta pepparkakor.


Lite olika ljus, men ni ser ju! Har själv faktiskt ingen speciell åsikt om hur det ser ut, fått höra att det ser naturligt ut och det låter ju bra. Huvudsaken är ju att det är för ett gott ändamål! :D hehe :)


Helt random ba, men vi ska få nya "tavlor" i skolans bibliotek, så Fredrik och Anton fick göra dessa. Asnajs! Och ännu snyggare när dom är helt klara, dom är inte det där. :D

Tvdax nu tror jag nog,
Pusshej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0