Hej hopp /twins

Tjaaabba, jag väntar på Nadja som snackar i mobilen med någon..Titti tydligen. Haha dem båda är sjuka.. I HUVUDET ;)

Jag är sjuk i huvudet, har migrän :(

Har asboring och vi måste ut till the funny bunny.

Man är typ helt hjärntvättad, man vet typ inte vad man ska ta sig till när man inte har prov att plugga till eller läxor att göra. DET ÄR JU SJUKT.

Men men, jag är inte den som pluggar hela natten heller haha, weird combo. Men man ser ju ändå till att göra så gott man kan, right?

Det är btw otroligt mycket snö ute, feta taggad på snöbollskrig! ANYONE? :D

Hmm.. jag känner mig lite tjockis, igår var ju "kladdkakansdag" vad nu det egentligen är. Bakade ingen, kanske borde baka en? Måste också fixa naglarna.

Nä, ska avrunda för denna gång :)


Missa inte The real housewives of New Jersey ikväll kl 21.00 på 5:an
, haha dem är helt galna!


Vi hörs!


Dubbelpuss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0