Jaha

Nu var julafton slut. Endast typ 364 dagar kvar till nästa eller nåt. Min julafton, var, inte riktigt som den brukar. Det enda jag åt under hela dagen var två skålar youghurt, (magsjuk..), vi hade ingen julgran (ingen orkade ta in den, jag tessan & mamma är sjuka), Tommy och Tina (mina två andra syskon) kom endast hit för att öppna paket, sen åkte dom och tessan som kände sig bättre hem till pappa för att åka till farfar idag. Trodde julafton var en familjehögtid, så kändes rätt tråkigt att inte ens få tillbringa hela dagen med syskonen. Med tanke på att två utav dom inte ens bor hemma.
Men fick iaf pengar och lite småsaker. Imorgon ska vi äta julmiddag. Haha. Vilken känsla...
Idag ska jag göra absolut ingenting. Wiiiiiiie, gud vad K U U U U L . . . .
Mår iaf lite bättre, positivt. Åh juste, träffade ju Emma och Clara igår! På självaste julafton! Coolt! Pratade lite bara, trevligt var det.
Så det var en rätt, annorlunda, julafton. Positivt eller negativt? Tveksamt. För att tänka på situationen så blev det väl det bästa utav situationen. Hehe. Jaja.

Bilder? Tog inte en enda! Sorry.

Nu ska jag gå o, ja vettefan faktiskt.

Pusshej

Kommentarer
Postat av: Anonym

ooh va mysigt. hade du en bra julafton då?

2009-12-25 @ 13:35:38
URL: http://idacharlottepettersen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0