Jorå, rätt kul

Som sagt var så kollar jag på gamla inlägg i tec.blogg.se, hittade detta som ju var ganska kul, haha!
(Frida är väldigt kort :) )

Titti just found out the Enemy of the Day and the result was Frida Iversen 
Emma Rösund gillar detta.
Emma Rösund
Emma Rösund
HHAHAHA JAG FATTAR :D
för 22 minuter sedan · Ta bort
Titti Andersson
Titti Andersson
Oj, det händer inte ofta :D
för 22 minuter sedan · Ta bort
Emma Rösund
Emma Rösund
nej jag vet, därför var det så jävla kul! :D
för 21 minuter sedan · Ta bort
Titti Andersson
Titti Andersson
hahaha, kul att bli ännu mer uppskattad pga din dumhet :D
för 19 minuter sedan · Ta bort
Emma Rösund
Emma Rösund
haha :D
för 18 minuter sedan · Ta bort
Emma Rösund
Emma Rösund
Eller va? jag fatta inte rikigt? ;o
för 18 minuter sedan · Ta bort
Titti Andersson
Titti Andersson
Skojaru? För det där va kul, hahaha :D Om inte, så äru bara otroligt puckad hörru :)
för 17 minuter sedan · Ta bort
Emma Rösund
Emma Rösund
va? :S :p
för 10 minuter sedan · Ta bort
Titti Andersson
Titti Andersson
oj, nästan läskigt korkad... :)
för 9 minuter sedan · Ta bort
Titti Andersson
Titti Andersson
men jag gillare!
för 9 minuter sedan · Ta bort
Emma Rösund
Emma Rösund
aaha, nu förstår jag ingenting hära... Men ändå :D
för 7 minuter sedan · Ta bort
Titti Andersson
Titti Andersson
då är allt som det ska vännen :)
för 7 minuter sedan · Ta bort
Emma Rösund
Emma Rösund
hehehehehehehe :D
för 5 minuter sedan · Ta bort
Titti Andersson
Titti Andersson
du vet att det var förlolämpande va? :)
för 3 minuter sedan · Ta bort
Emma Rösund
Emma Rösund
vadå för nåt? :D
för 2 minuter sedan · Ta bort
Titti Andersson
Titti Andersson
nä ingenting :D
för ungefär en minut sedan · Ta bort
Emma Rösund
Emma Rösund
okok :D
för ungefär en minut sedan · Ta bort
Titti Andersson: bäst att se upp då! Eller ner kanske?

för 25 minuter sedan
· · Gilla / Ogilla · Find out your Enemy of the Day

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0