Med risk för att låta töntig

Åh! Kände att jag skulle ta detta i ett enskilt inlägg! Hehe.. Men! Jag, Emma och Clara var iaf i stan idag (köpte förövrigt en tröja att ha på nyår! Kort kommer nån, gång..).
Och på kvällen så träffade vi såklart Frida (Glenn), hon kom ju faktiskt hem från fisklandet (Göteborg) idag! Den jekeln! :D
Oj, kom till grejen..?
Eh, ja! På kvällen kollade vi på High school musical! Tvåan. :)
Och wow, vafan snackade jag om? "Mesig, fjollig" Haaalå? HUR BRA SOM HELST!
Den är så fin, vacker och ja, vad jag nu ska säga som låter fjolligare än det...
Jag hatar att älska kärleksfilmer. Verkligen. Underbart men hemskt. Älskar kärleken som alltid finns i filmer, den där perfekta, felfria killen och det där magiska och allt det där. Men man (jag) blir ju så jäkla avundsjuk. Vart är min?
Nu lägger vi in en fin bild istället. Innan jag börjar skriva alldeles för mycket. Höhö.



Med risk för att låta töntig? Med risk? Nja.
Tönt.



Var bara tvungen att lägga in detta lite diskret också.


Told you so..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0