När tiden inte räcker till

En annan dag. Den andra dagen är inte idag. Har ingen tid, ganska irriterande faktiskt.
Hade för övrigt matteprov idag, gick, åt skogen! Inte alls bra alltså. Men. Så kan det gå, hoppas innerligt att jag fick godkänt. Skulle vara en lättnad.
Måste också laga fem maträtter tills imorgon. Känns ju, sådär.. Hemkunskap vettni.
Nu måste jag städa och hålla på. Åh, vill egentligen bara lägga mig och sova. Fifan vad det skulle vara skönt. Gah.
Men nej nu ska jag städa undan lite, och så måste jag plugga och sen ska jag äta (laga mat? Borde..) och sen ska jag till Söra med Clara. Som förövrigt är brunett.

CLARA ÄR BRUNETT!

jäla coolt.. :D

Har inte tid (haha) att lägga in bilder från mobilen, har några få, typ på mina och Saras lussebullar vi gjorde på hemkunskapen idag, hehe. Istället får ni en bild på brunettclara a.k.a Greta. :)


GRETA MIN GODE VÄN! :D


Emma och Clara var med varann häromdan (jag hade träning -.-) och Emma gjorde jättefina pepparkakor åt oss! Gulle! :D

Pluggdags nu har jag en känsla av, måste lämna in hemkunskapsgrej imorn annars får man ig, känns ju mindre bra när man inte börjat än...

Ps. Hörrni! Vet ni vad jag precis insåg? Det är julafton om 16 dagar! Och jullov om inte mindre än 10! Och det är lucia på söndag! Julen kommer med stormsteg! :D Häftigt!
Nu, nu är det bara snön som saknas!


Yeye, pusshej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0