Ren smörja!

Hörrni! Det är tamejtusan idolfinal ikväll!
Själv kommer jag missa det, och är inte superdeprimerad. Har ju inte följt det alltför troget. Men nog vet jag vad som händer! Satt precis och funderade på vem jag hejar på. Jag börjar undra om jag inte hejar på Calle trots allt. Känner mig lite osäker. Men det svajar lite mot Calle. Tror jag. Kanske. Fast Erik är ju också bra. Riktigt bra. Calle också.
Erik. Calle. Erik. Calle. Erik. Calle. Erik. Calle...
Äsch! Vafan!
JAG RÖSTAR BLANKT.

VS.

Insåg precis vilket onödigt inlägg. Men ni gillar ju att läsa det, för jag menar, vad här är nödvändigt egentligen?
Visste jag väl.

Pusshej! :)

Kommentarer
Postat av: E

ERIK SKA VINNA! :D <3

2009-12-11 @ 18:19:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0