RUBRIK

TJA!

De flesta bloggare har åsikten att man ska uppdatera typ tio gånger om dan. Jag har filosofin att ju mindre man bloggar, desto större spänning blir det till inläggen som kommer! Älskar den filosofin. Helt min stil!
Så nu kör vi!


Var som vanligt i skolan idag, kom hem och sov lite, sen iväg till träning. Clara kom ner i slutet av min träning, vi var kvar lite och träffade Ante o grejer, sen fick jag skjuts hem på Claras kära moped. :D
Nu har jag varit hemma och duschat, ätit middag och såna där grejer man inte ens tänker på att man gör. Vanor liksom.
Nu BORDE jag verkligen plugga, men har INGEN ork alls. Har matteläxa tills imorn, men jag har inte gjort den på tre veckor så den kan vänta en vecka till. För övrigt har jag massa andra inlämningar, läxor och prov men det löser sig. Det gör det alltid, på antingen ett bra sätt, eller ett dåligt sätt, men det löser sig.

Nu får ni några fina bilder på mig och Clara från i Tisdags, på något sätt kom dom inte in här. Men nu gör dom!












Finfina bilder det där. :)

Vi hörs Sickan! Imorn är det TGIF vadafan! :D (THANK GOD IT'S FRIDAY!)
Pusspåre!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0