TGIF

Thank god it's friday

Åh, vilken skööööön har det varit! Underbart! Började med att vi var i skolan och kollade film, sen åkte vi till kyrkan och kollade på lucia, folk i våran skola dåra. Många som är riktigt bra på att sjunga! Grymt. :)
Sen åkte vi tillbaka, åt lunch, sen skulle vi haft svenska men fanns ingen vikare, så då flyttade vi fram no;n istället som är våran sista lektion, på no;n fick vi varsin pepparkaka och en mandarin sen slutade vi (kl ett). :D
Vad vare jag sa? Underbart!

Ikväll är det luciacup som gäller! Tre mot tre, dom delar in lagen så har ingen aning om vilka jag kommer vara med. Spännande... Höhö. Den är mellan sju och elva så kommer nog inte att bli någon uppdatering ikväll tyvärr, hehe.
Lycka till! Tack!

Dom sjöng bl.a. Tänd ett ljus:


Och jag blev vald till Lucia. (#12 föfan!) Haha! Jag var inte ens med i tåget...


Detta var de luciaigaste bilderna jag hittade.
Ska nog sova middag nu tror jag,
pusshej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0