Thank God for internet! / Twins

Yep, that says everything.

Ligger fortfarande hemma ännu en dag från skolan och nyser och hostar. Awesome!-.- 

Somna innan nio igår, låg och väntade på att real housewives of New Jersey skulle börja. Var så uttråkad och helt plötsligt somnar jag bara.
Vaknar upp sen. Tror att det bara gått en liten stund och att det fortfarande är kväll. Precis när jag har vaknat kommer Katja in och det visar sig vara halv åtta på morgonen?! Hur gick det till??

Så sammanlagt har jag sovit nästan tolv timmar! Sen när Katja åkt till skolan kunde jag inte somna. Var ju inte så himla trött direkt.

Så nu har jag varit vaken sen dess och är hur uttråkad som helst! Kan det bli bättre? Dom här tråkiga dagarna får mig som mest att älska människan som uppfann datan och den som uppfann internet. Ligger och kollar på allt som finns. En nörd med andra ord. Väntar på att Katja ska sluta så hon kan komma och berätta något lite mer intressant än vem som åkt ut ur top model för längesen (det är nämligen det jag har fastnat för på internet just nu) haaha ;) ligger på mitt 4:e eller 5:e avsnitt nu.

Ska kanske kolla på en film istället nu när jag inser hur tråkigt det är. Uppdatering kommer senare!


Dubbelpuss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0