Träävlans!

Puh! Hemma och tar det lugnt nu. Andas ut. Skönt.
Min dag? Vi tar en sammanfattning.
Gick upp vid tolv... Hehe, fick ju inte sova ut förra helgen pga matcher båda dagarna (två på söndan tillome, höhö) så det tog jag igen nu. Och skönt var det! :)
Sen tog jag det lugnt fram till kl. halv tre ungefär, då åkte jag och min käre syster till samlingen för det var match i jakobsberg (med damlaget). Jag åkte med magdis och jag säger bara att jakobsberg är oerhört förvirrande. Hittade inte till hallen o grejer och matchen innan var försenad så våran match blev försenad och blablala, men vi vann matchen i alla fall! Med 46-49. Men vi spelade riktigt bra, grymt! :)
Jag kom hem vid sjutiden iaf, duschade och drog sen till Frida där hon, Emma, Clara & Manfred var. Vi kollade på Rais your voice! (Hehe, passade eftersom jag la in låten häromdan) Och ÅH! Vad den filmen är BRA! :'D
Sen gick vi ut och träffade på hennes kompis Emma och Cornelia, satt och pratade lite och grejer. Trevlans iaf!
Sen följde jag och Clara Manfred till bussen och väntade där i en kvart. Kom hem typ tjugo över tolv.

Jädrar vad långt det blev. Typ. Imorgon ska jag vara hemma och göra absolut ingenting nödvändigt. Fifan va skönt. Det var länge sen jag hade en sån dag. Nice!


Gammal bild, men den var väl passande? Eller? Dels så är jag trött nu, och imorn ska jag va hemma o ta det lugnt. Lite av varje tycker jag den uttrycker. Bra då säger vi så! Perfa :)

Nu tjatar min syster. Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0