/twins

Morsning!


Det är freeedag idag :D

Jag glor på Ellen, alltså hennes talkshow, inte serien.
Jim Carrey är en utav gästerna idag :)

Idag har nog Nadja och Titti planerat att vi ska träffas senare ikväll. Så det blir nog så.


Men nu i helgen måste vi baka lussebullar! Gud jag är så sugen.

Ååh nu måste jag hämta frukost, har sovit hela morgonen.

BTW SÅG NI HAN SOM SPELAR LAURENT I TWILIGHT/NEW MOON PÅ VAKNA MED THE VOICE IMORSE?!?! :D

Gosh, måste lägga mig ner (snarare pallra mig upp ur sängen och hämta frukost!).


 

Scary :D, i verkligheten är ögonen det enda man skulle kunna känna igen honom på. Men de är inte röda dåra ;)




Halv dubbelpuss

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0