1 poäng!

Jajamensan! Vi tog hem matchen med 1 liten ynka poäng! Men oj vad mycket den poängen var värd!
Grymt! :D
Det småkomiska under matchen var att jag nog svettades dubbelt upp, hälften var nämligen för nervositeten!
Klart ni ville veta det!
Jaja, var hur kul som helst i alla fall! Kändes jätteovant, och ganska, hm, overkligt.
Ascoolt ändå.
Det var det om matchen.

Nu vidare till vad som hänt de senaste dagarna. Eller senaste dagen. Igårkväll var jag med Emma, Clara och Frida hos Clara. Vi sjöng singstar och hetsade omkring. Skitkul faktiskt. :D
Fredrik, Emil och Joel kom förbi en sväng, men dom var tvungna och gå eftersom vi inte ville sjunga när dom var där så körde vi ut dom. Elaka som vi är. :D
Äsch, eftersom en bild säger mer än tusen ord så får ni istället typ massa bilder så blir det typ jättemycket ord.
:













Först och främst: JA. Jag är medveten om att alla bilder ser likadana ut. Men det var liksom dom kort som togs, så då får ni fan i mig ta och nöja er med det. Bra. Tack.

Nu ska jag gå och lägga mig, snart i alla fall. Imorgon är det skola. Underbart. Öh, typ, fuck skolan.

Pusshej!

Ps. Jag ska till tandregleraren imorgon. Läskigt värre.
Ps. Ikväll var jag med Emma, Clara och Frida igen. Vi var hos mig och kollade på tv och pratade. Mysigt värre.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0