21 november år 2009...

Jahop. Nu är jag här igen. Känns som att det blir så ofta längre. Men så kan det va. Aja, jag hade i alla fall match idag, med 96laget, vi vann! Med typ 35-15 (Ungefär, hade inte så bra koll) mot Polisen, hehe.
Ja, det är väl det jag hunnit med idag hittils.

Ikväll. Ja mina kära vänner, där har ni problemet. Ikväll. Ni vet, (eller så vet ni inte) när man har två umgängeskretsar, som man gillar lika mycket båda kretsarna. Och sen måste välja. Då blir det jobbigt. Då blir det verkligen inte kul. Jag menar, jag vill ju va med alla! Wohoo!  (Kom nu inte med idén att slå ihop kretsarna, för det är ingen bra idé. Varför? Därför.) Så, nu ska jag resten utav dagen fundera på hur jag ska lösa detta. Kanske stannar hemma och isolerar mig från omvärlden. Det låter som en ganska bra idé. Ensamvarg heter det va? Låter rätt tråkigt.
Nu har jag fått dela med mig av mina problem. Kul att ni lyssnade!


Eller så kanske jag helt enkelt ska umgås lite med min mycket gode vän Edward Cullen. Han är vampyr, och ganska snygg!

Pusshej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0