Beslutet / Davids hår

Beslutade att hoppa över denna träning. Tre träningar i veckan plus matcher är nog lagom. Har ju en hel del asmycket i skolan också.
Kan vara skönt att ha fredagar ledigt. Även om jag inte tränar på tisdagar så slutar vi tio över tre (ibland övertid eftersom det är hemkunskap) så dom blir ändå knappt lediga.
Men samtidigt så kan jag inte låta bli att kanske ångra mig lite. Gillar ju att träna. Men att vara ledig också.
Åh. Så jobbigt det kan vara.
Kanske verkar fjolligt, men så äre.

Menmen! Ikväll ska vi i alla fall färga Davids hår! :D "Brunett så hett" Höhö. Det blir nog hur bra som helst detta!
Ska hjälpa till med middag nu, tacos. :D

Dessa tre lag spelar jag i:
Hehe :)






Såhär kommer David se ut:

Hur snyggt som helst! :D


Nu ska jag gå!
Pusshej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0