CHA CHA BLOGGEN

Har precis duschat efter att ha haft träning i bollstanäs (Grimstahallen). Känns lite som att basket är en rätt stor del av mitt liv, yepp, en väldigt stor del. Och vet ni vad? JAG ÄLSKARE!

Aja, movin on, dagen var lika seg som alla andra skoldagar, inte mer att säga om det.
Sen då? Inget mer som hänt. Fan va kul! :D ?

Hörrni mina kära vänner, jag har inte en enda bild som passar in! Kanske var för att jag inte skrev så mycket. Menmen!

Jomen titta! Nyduschad ju! Perfekt bild. :D



Pusshej! :D

AH, PS.PS.PS! RINGDE MIN SYSTER PRECIS OCH SA ATT MAN KAN KÖPA NEW MOON BILJETTER, GISSA OCH HON GICK TILL DATORN DIREKT. NU ÄRE FIXAT OCH KLART! PERFEKT!

20 NOVEMBEEEEEEEEEEEEER!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0