CHA CHA!

Hehe, jag är på jättebra humör! :D
Ingen aning om varför, har ju spanskaprov imorn för tusan!
MEN!
Jag pratade precis med Anna! Anna Ringberg som jag var med hela förra sommarn! Lovar, vi bodde hos varandra!
Det var en jädra bra sommar ändå.
"Gamla goda tider" :D
I alla fall, vi ska troligtvis träffas på Söndag! :D Hur coolt som helst! Galet länge sen jag träffade den tjejen! Alldeles för länge sen!
Lite därav mitt braiga humör kanske. :) Men de e nice!
Jaja, nu ska jag. Inte plugga troligtvis. Lär nog sitta kvar här vid apparaten vid namn datorn.





Tre klassiska bilder på mig och Anna. Hehe, så mycket minnen. Så mycket minnen. :D

Pusshej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0