Där ser man

Puh! Nu är man nyduschad och grejer. Och vet ni vad? Jag har ont i HELA kroppen! Helt sjukt, lite coolt nästan! Inte kul alls däremot.
För att få reda på varför tänker jag ta en sammanfattning av min händelserika dag.
Skolan såklart, galet vad den är tråkig :) Men man gör det bästa utav situationen iaf. Aja, efter skolan gick jag och Emma hem till mig en snabbis och hämtade mina basketgrejer, sen mötte vi Clara på busshållplatsen och åkte till centrum. Köpte pepparkakor och julmust/cola/fanta. Sicken julkänsla! :D
Sen gick vi i alla fall till söra och min träning, dom åkte hem och sen tog moppen tillbaka och kollade på min andra träning. Hade nämligen två st idag igen. Först tränade jag med pojkar typ (96?97?) Hehe, lite för skojs skull typ, det var faktiskt riktigt roligt. :D Jag och Carro som gjorde det. :) Sen tränade vi den ordinarie träningen med F96, kul det me, höhö.

Idag var jag duktig nog att ta några bilder! Beröm till mig!


Vi satsade järnet på solektionen! Typ :)


Oj, det här var också på solektionen. Clara har lugg och jag har Claras fina halsduk.


Varför pekar jag på mina tänder? Är det något som händer med dom snart eller?... :D


Varför pekar Clara på mina tänder? Är det något som händer med dom snart eller?... :D


Hehehe, efterblivna klubben


PEPPARKAKOR! :D

Hehe, förklarade aldrig varför jag har ont i hela kroppen ju. För ni som vill veta: Det är så att jag har träningsvärk i armarna (ni vet där armarna börjar typ? haha) för att vi gjorde en massa armhävningar i onsdags på träningen, jag har ont i benen för vi gjorde minst fem längder med utfallssteg på killträningen, ont i magen för jag gjorde en massa situps häromdan, ont i ryggen, vet inte varför(?) Och ont i några fingrar för jag har stukat dom.
Haha, nu har jag fått klaga, är nöjd nu. :D

Dags att plugga lite engelska, en skrivgrej ska in imorn. Kuuuuuuuuuul...

Pusshej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0