Hemma IGEN

HAOP. Så var jag hemma IGEN!
Åh, vad detta suger! Verkligen. SUGER!
Gick till skolan som planerat imorse, satt och lyssnade på våran studievägledare som snackade om gymnasieval. Intressant. Oerhört..
Sen gjorde jag provet, som gick åt helvete precis som jag sa igår. Satan vad det gick dåligt faktiskt.
Sen drog jag slutsatsen att jag inte orkade vara kvar i skolan, kallsvettades typ o grejer. Mindre mysigt.
Men däremot kan inget hindra mig från att jag ska träffa David, Manfred och tvillingarna ikväll! Ska kolla skräckis hos min käre far, är ju trots allt fredag den 13. :D Läskigt värre!


Ser ni? Ser ni hur deppig jag är? Att vara hemma suger. SUGER.

Nudlar nu. Mums.

Pusshej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0