Julpyntning & najsig kväll!

Kära vänner!

Har haft fullt upp idag alltså, därför jag inte skrivit sen jag skrev sist (hehe).
Tro det eller ej, men jag tog tag i saken och julpyntade! Jättenice! :D
Bilder på det kommer där nere, höhö..
Sen kom Clara hit med mopeden och vi åkte till Frida och sen åkte vi och hämtade Emma med Fridas moped. Eh, ja, krångligt men ni fattar. Vi åkte i alla fall till centrum och köpte godis, lördag vadafan :)
Sen åkte vi iaf till Frida och så kom David, Eric & Manfred. Vi sjöng singstar och hade det trevligt hela långa kvällen. :D Kom hem för typ tjugo min sen ungefär. Bilder från kvällen tog vi med Claras kameror så dom kommer när hon lagt in dom på facebook! :D

Här är iaf mitt finfina julpynt, mahaha:


Först var jag tvungen att hämta ut lådorna ur förrådet. Dom står där nästan längst in. Hur kul som helst vill jag lova...


När jag väl tagit in dom lägger sig en katt i en utav dom. Rätt söt ändå.


Sen plockade jag upp lite grejer på bordet. Asintressant bild, verkligen, galet


Jag började såklart med mitt rum! Hur najsigt som helst är det nu! :D (Ska bara städas också...)


Sen blev det vardagsrummet. Med lite musik gick allt som smort! :D


En snöflinga för verandadörren. Nu ska bara den riktiga snön komma så är allt på plats.


Det blir ju ingen riktig julpyntning förns jag har tagit sönder en lampa! Där kom den! :)


Sen kom Teddy och såg enligt Emma ut som åsnan i shrek, och jag förstår Emma. Teddy ser ut som åsnan i shrek!


Man ska väl egentligen inte sätta upp tomtar och sånt än, men jag vet att jag inte kommer orka göra det senare så gjorde det när jag ändå höll på. Tyckte den var söt.


Och så köket såklart! Jättemörkt är det, men vi bytte till röda gardiner och ljusstakar. Wiho! JUUUUUUUUL :D
(Ställde även in stjärnor/ljusstakar i allas andra sovrum. Snäll som jag är! Tog inte kort på det, inte speciellt intressant höhö)


Jag var helt slut efter allt detta. Puh!

Haha, ja, det var min julpyntning. Asballt... :D

Läggdax strax, match imorn ju! Samling halv nio, yeeeeeey...

Godnatt och God jul! :D hehe...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0