5 November 2009

Tjenare tjenare!

Tänkt på det där, hälsningsfraser i bloggar alltså. Jag vet aldrig riktigt om jag ska skriva någon eller inte. Om jag bestämmer mig för att jag ska det, så vet jag inte vilken. Men nu har jag bestämt att jag ska skriva hälsningsfraser. Finns ju hur många som helst "Tja, Hej, Tjena, Chacha, Hejsan" osv.
Så. Spikat.

Det roligaste idag var nog att jag Emma och Niklas hade no lektion på tre pers, vi var dom enda i hela klassen som kom i tid. Vi gjorde ett experiment, men efter vi gjort det fick alla andra komma in.
Det var kul så länge det vara.

Nu ska jag plugga lite matte, sen ska jag på träning, och sen ska jag plugga matte. Vi har matteprov imorn. Lycka till. Tack det lär behövas.
Vi har även oförberett so prov imorgon. (Reaktion tack!). Våran lärare så det i måndags. "På fredag har ni oförberett prov på sverige". Jag gillar våran solärare, han är skön. Han heter Olle. :)

Imorgon ska vi färga Davids hår. Hehe. Han är jättemörkblond, jättejättemörkblond. Nu ska han bli brunett.
Kommer bli hur snyggt som helst tror jag! :D

Nu kommer lite bilder, det blir ju mycket roligare då.


Jag ska börja med hälsningsfraser.


Såhär ser det ut när vi har no. Någon som fattar något? :)


Min solärare till vänster. Förstår ni att jag gillar honom? :D (Min gamla svenskalärare till höger, saknar henne! Hon är också bra. Men hon fick inte ha oss i år :'( )


Såhär ser det ut när jag väntar på bussen. Nu är det mörkt ute. Och kallt. Coolt att jag ser jättebrun ut. Asnajs ju.


Han ska bli brunett imorn. :D Han har iförsig mössa så man ser inte. Men bästa bilden jag hade på honom höhö.

Ps. Vi hittade massa roliga teckningar i skolan som typ treorna hade gjort.

Hahahaha. Stackarn...


"Jag har en stol, säg inte det" "okej" "totte har en stol"
Hahahha.
Gulligt värre! :D


Så, nu har jag skrivit ett jättebra inlägg. Duktigt av mig. Nu ska jag plugga matte. Öh. Å-kej!

Pusshej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0