En skridskosaga

Jag fick lite tid (är för övrigt hur trött som helst, tränade först med bollstanäs i 1½ timme sen damlaget 1 timme, med uppvärmning innan. Men båda träningarna var riktigt roliga iaf! Hade ju en landslagscoach som heter Per som tränare, lärorikt o grejer! Hehe, jädrar vilken lång parantes!) 
Men för att komma till saken, jag fick lite tid, så här har ni bilderna från skridskoåkningen!:


Jag, Emma & Clara började med att åka hem till mig, eftersom att syslöjden var inställd. Vi sjöng "tänd ett ljus" (vilket förhoppningsvis förklarar bilden), sen tröttnade vi och ringde David och vi alla fyra åkte till donken.


Sen drog Emma och jag ut på isen o ba ägde allihoppa! Lite kärlek i det hela också, gulligt nog. :)


Sen blev jag attackerad av Sara. :) Ser ut som att jag inte har något ansikte, lite läskigt faktiskt.. Och så ser mitt ben ut som en spagetti. Shit, inser nu vad konstig bilden ser ut. Coolt


Det gäller att göra det med glädje mina vänner!


Tappade jag hjälmen eller? Hehehe.. Nä, jag och Clara var busiga nog att ta av oss dom en stund.


Jag var ju tvungen att ramla nån gång. Det hör liksom till att åka skridskor.


Sen blev det lite gruppfoton. Haha, Joel är bara för cool alltså!
Grymt!


Och sen brudarna! WE FREAKIN RULE! WIHO! :D


Inga kommentarer.


Japp, ensam och övergiven. Och mobbad.
Hehe.


De e jag o Emma de, asballa helt enkelt. :)


Sen var vi tvungna att gå av isen. Jag sammanfattade dagen såhär.
KANONKUL!

Nu är det läggdags nästan. Ska bara äta ett äpple, eller en banan kanske. Eller en mandarin kanske, bara för julkänslans skull.. På söndag är det första advent. Då ska det julpyntas. Herregud, vad fort det har gått..
Nej juste, jag skulle gå.

Pusshej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0