förlåt jättemycket förlåt!

Nu är det så att jag var JÄTTEUPPTAGEN igår! Allting var stressigt och jag hade ingen tid för datorn.
För hallå, det var ju faktiskt EMMAS FÖDELSEDAG. :D
Ska vi ta det från början? Det gör vi.

Vaknade vid tolv, åkte till centrum med Clara och Manfred, köpte present (Tomas Sabo armband) och ljus och ni vet såna där tutgrejer man blåser i så det tuter? Såna i alla fall.
Sen åkte vi hem till mig, bakade muffins, slog in presenter och fixade oss. Eller, jag och Clara fixade oss, Manfred spelade nintendo 64... Höhö :)
Sen åkte vi i alla fall till Emma, Knackade på med muffins med ljus i (icke tända, det blåste för mycket...) och tutade i våra tutgrejer, Emma blev skiträdd och stod där helt chockad.
Sen var vi hos Emma hela kvällen. Det var kalas där, höhö, halva släkten (vilket är typ 40 pers) var där.
Det var i alla fall hur kul som helst. Senare kom David och sen Frida och Sara. Vi kollade på Jurtjyrkogården (det ska vara felstavat jaaa). Kändes som det bara var jag som tyckte den va läskig. Kanske för att alla andra sett den förut...
Sen gick vi ut på en promenad, sen gick jag, Clara, Frida och Emma hem till Emma igen och kollade på de tre musketörerna. Höhö. Snarare satt och pratade.
Hur trevligt som helst.
Jävlar vad mycket text det blev. Jobbigt att läsa kanske, SYND FÖR ER. :)
För att komma till en slutsats så hade jag en galet bra dag igår!
Tack för dagen tjejer, och killar! :D

Idag har jag haft match. Vi förlorade. Men inte med så mycket i alla fall. Var en väldigt jämn match.
Vi spelade bra, det som är huvudsaken. Jag spelade som en bergochdalbana. Uppochner. I vågor. Upp. Ner. Upp. Ner. Osv.


HÖRRNI! JAG ÄR EN GULDFISK!
JAG GLÖMDE KAMERAN IGÅR?! PUCKO! PUCKO!
Inte EN ENDA bild blev tagen igår... Inte ens med mobilen! Åh, SÅ PINSAMT...

Jag får fixa ihop något litet i alla fall:


Jag och gårdagens födelsedagsbarn. Bild från i somras typ, menmen!


Vi skålade. Visserligen inte med dom glasen och bilden är gammal. Men vi skålade!

Jag bjuder på en liten minnesstund med bilder på mig och Emma. "Minnesstund".. Hon har inte dött eller nåt. Hon har bara fyllt 15 år. Aja, här:


Kör på Minnestexter också. Öh. Bild från Enköping där jag och Emma var i somras. Typ sommarens händelse. Underbart var det!

Hehe. När vi färgade Emmas hår. Clara var också med då. Men rolig bild är det. Alltid dom och leka gravida med mina basketbollar. Höhö.


Bästa bilden från seglingen. Haha. Identiska miner!


Näst bästa bilden från seglingen. Emma och jag, vi e goda vänner, fastän lite olika...


Haha. Från Våran middag hos Clara. Haha. Hahaha...


Från Halloween, ÄLSKAR Emmas hatt!


I skolan, i omklädningsrummet. Ingen aning om varför vi har paraplyn. :D


Precis innan skolfotot, i vilorummet. Jag var sjuk så fick ligga där. Vi tog slut på en hel flaska dissifiktionsmedel(stavning..?) och Emma fick toan att gå i baklås. :D


Det där är vi. Jag till vänster och Emma till höger. På bilden så skulle man göra en presentation av sig själva. Det är bebisar det där. Ascoola!


Sommarens första sommarbild. Haha. Hur somrig som helst ju...


Våra tröjor vi gjorde på slöjden. Clara har också en C tröja. :D


Från tältningen! Åh, vad mysigt det var. Och kul! :D


Haha, från Åhlens i täby. Älskar min min...


Lika som bär!


Och så avslutar vi med en klassiker. Hade denna bild på facebook hur länge som helst... Hehe. Grym. :D


Så, nu fick ni rätt mycket bilder ändå!
Glöm aldrig: Dont worry, be happy!

Ska plugga, så blir nog fler inlägg idag! :)

Ps. SEN NÄR ÄRE FARSDAG IDAG? VARFÖR HAR INGEN SAGT NÅGOT?! Får ta och ringa pappa sen... Vafan...

Pusshej!


Kommentarer
Postat av: emma

Naaaaaaaaaaaaaaaaw va du är gullig :'D

fick fan tårar i ögonen när jag läste och såg bilderna :$ fråga mig nte varför, MEN DET ÄR STORT ATT DU NÄSTAN FICK MIG ATT GRÅTA! :D <3

2009-11-08 @ 23:08:01
URL: http://tec.blogg.se ANTAR JAG?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0