Godnatt gott folk!

Clara kom och hämtade mig med moppen vid åttatiden, vi åkte till söra och spelade lite basket, träffade Ante, och sprang omkring litegrann. Att det kan vara kul, det kan det! :D

Kom hem för en stund sen, har suttit vid datorn. Facebook. Konstigt detdära, vad gör man egentligen på facebook? Jag spelar inte spel, jag.. Vet inte vad jag gör. Hm, en liten tankeställare det där.

Men ska faktiskt gå och lägga mig strax, så vi hörs! Imorgon kväll troligtvis, kommer att ha bråttom imorn efter skolan, byta om och sen till Bollstanäs på träning. Hoppas på att bli taggad tills imorn, för nu är jag galet trött.



Hur mysigt ser inte det där ut?!

ÅH, nu går jag och lägger mig!

GODNATT, SOV GOTT, DRÖM SÖTT OCH ALLT SÅNT DÄR!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0