Hehe, mobilkameror SUGER verkligen!

Sådärja! Nu kommer några faktiskt ganska tråkiga bilder! Wiho!
Inte speciellt mycket i ordning och oerhört poänglösa bilder, men, det är ju bilder i alla fall! :)



Värsta höstbilden. Lite sorgligt sådär..



Från våran lilla middag! (Galet vad min mobilkamera suger..)


MVG! MVG MVG MVG! :D


Hittade mitt framtida hus i tidningen häromdagen! Asballt! :D



Jag och Emma rockade loss på musiklektionen igår? förrgår? Nånting sånt.


Nån cool jäkel i våran skola har ritat siamesiska hästar på bilden. Det är iaf vad det ser ut som.


Emma rev sönder sitt soprov, jag blev inspirerad och gjorde likadant.


Jag gjorde rent våran spis. Försökte göra det kul. Det fungerade inte..


Jag blev helt fast vid låten "Man in the mirror"!



Såja, läggdags nu va? Jorå, tror nog det. Imorgon bär det av till Älvjömässan med min kära klass 9c(p). Gymnasiemässa. GUD VAD KUL...

Godnatt & sov så gott!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0