Igårkväll, Julpynt & Titta vad jag hitta som Clara hitta

Hej mina kära vänner! :D

Jag sov till 12 idag. Helt sjukt, jag brukar inte sova så länge. Inte ens på helger när jag får sova hur länge jag vill! Jag somnade vid halv två, inte helt sent det heller. Coolt i alla fall.
Kom hem från Frida vid kvart över tolv igår ungefär, där jag, Emma, Clara, David, Eric och såklart Frida var och kollade på saw 2, galet vad dom filmerna är äckliga. Men kul var det! :D
Ja, eftersom att jag sov så länge idag har jag inte hunnit göra speciellt mycket än, MEN, jag ska bannemej JULPYNTA IDAG!
Man ska ju göra det imorn egentligen men jag har match o grejer så kommer nog inte hinna, har inget att göra idag däremot så ska nog göra det. Jo. Det blir coolt. Måste skaffa mig lite julkänsla, har ingen.

Och sist men inte minst så blir det en "Titta vad jag hitta som Clara hitta!" (Alla bilder är från det här året)


Från när Clara fyllde 15! :D (18 januari 2009)


Samma gång :D


En utav många gånger vi gick till donken och tog ballonger :)


Jag va sjuk och Clara och Emma kom och hälsade på mig, höhö :D

Resten av bilderna är från någon kväll vi var ute och vandrade på Margretelunds gator. :D









(Kul att jag, som har de fulaste tänderna jag känner till, verkligen lyckas visa dom ALLIHOPPA.)

Så, nu har ni något att kolla på medan jag julpyntar! Haha, undra om jag kommer orka ta tag i det. Har ungefär fem kartonger ute i förrådet med julgrejer. Hm, ska försöka i alla fall.

PUSSHEJ

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0