LÖRDAGKVÄLL I BILDER


David lekte gangster


David och jag är lite bildskygga. Höhö


Manfred satsade på singstar, haha.. Clara var bara elak.


Jag och Emma under en filt. Mihih.. Öh, typ.


Hela crewet förutom jag och Emma dåra.


Hehehe, Manfred: Vems choklad? Jag: Min (pekar på mig) Manfred: Får jag smaka? Jag: Ja, *vänder tummen så den pekar uppåt*  Manfred: Tack


David Eric Clara Manfred


Emma gangstah


Hehe, bara älskar bilden!


Jag och Emma, inte mycket mer att säga om det :)


Ser ut som att jag inte har några ben. Men dom ligger där under filten


Manfred lekte fotograf


Hehehe, Eric Eric Eric.. :D


Hehehe, Jag Jag Jag... :D


Eh, Ah


Frida och Clara :D


"Gud som haver barnen kär, se till mig som faktiskt ganska stor är..."


MH MH MMMMH


Ohyeah, fetthooos (faktiskt claras också..haha.. :D)


Emma <3 sina ostbågar liksoooom :)


Jaaaaaaa..


Och så avslutar vi med denna igen. Den är så klockren på något sätt. :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0