Resultat/ Twins

Hej på er!

Nu har jag bakat en stund.
Så ambitiös som jag är bestämde jag mig för att baka... både kladdkaka och banankaka!
Undra om kakorna finns kvar imorgon haha, i vår familj finns det nämligen flera gottegrisar. :)

Här kommer lite bilder:



Jag började baka en kladdkaka, när storasyrran kommer och vill ha banankaka.



Jag gjorde ändå klart kladdkakan



Sen var kladdkakan klar



Så jag började med banankakan



Sen efter ett tag var den också klar.

En liten stund senare:



Har några varit och tagit utav kakorna haha, fast banankakan var bara storasystern som tagit utav just då, är inte biten nästan lika stor som 2 personer (jag tog bara en smal bit) tagit av tillsammans på kladdkakan? ;D

Nu ska jag duscha, Godnatt från oss.

Dubbelpuss!

Kommentarer
Postat av: carro m-å

dom såg väldigt goda ut mums ^^<3

2009-11-06 @ 17:53:45
URL: http://marcusalgars.blogg.se/
Postat av: /twins

Tackar tackar :D <3

2009-11-06 @ 20:48:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0