Schuuk / Kul

ggah, börjar få klaustrofobi av att vara hemma hela jääkla dagarna. Ligger här i soffan och bara, bara ligger.
Men idag är sista dagen jag är hemma vill jag lova. Imorgon går jag till skolan. Helt ärligt.
Idag ska jag plugga so, för vi har prov imorn. Det blir nog bra detta.
Sen är det helg. Haha. Vilken konstig vecka det varit. Jag är inte ofta sjuk, och verkligen inte såhär länge. En hel vecka. Inte likt mig.
Jaja, så ni lär ju få uppdatering av mig idag också. Tur för er att jag är sjuk, annars skulle det inte vara såhär bra uppdatering. :D

Sist men inte minst, "Titta vad jag hitta som Emma hitta" Öh.. Ah. :

HAHAHAHAHA! :D Den är från riksidrottsmuseet i typ, sjuan? åttan? Vet inte. Men riktigt roligt var det. Där fick vi även se Gunde Svan äta gröt. :D Ascoolt ju!

Nu dök Kenza fram på tvrutan, finns ändå inget på tv så ska nog kolla lite. Haha.

Pusshej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0