SCHVINISH VACCHINET

Juste! Mina kära vänner, jag måste få dela med mig av min beslutsångest!
Det gäller denna eviga svininfluensa. Fast vaccinet dåra. Börjar bli lite trött på denna flensa, vilket jädra snack alltså, det tar ju aldrig slut!
MEN, för att komma till saken! På måndag får alla som vill ta sprutan i skolan. Så. Nu.
Ska jag ta svinflensavaccinet?
Diskuterade det med min kära syster och mamma igår. Kom inte fram till någonting.
Man vet ju inte så mycket om den, biverkningar o grejer. Tänk om den verkar om fem år och då dör alla? Hehe. Sicka tankar jag har.
Nämen, jag tillhör ju ingen riskgrupp så även om jag får den så blir jag troligtvis inte jättesjuk, och då är jag ju immun sen.
Äsch. Vilken onödig diskussion. Jag har ingen aning om vad jag ska göra och så lär det förbli!
Får ta ett sånt där snabbt obetänksamt beslut sekunderna innan jag ska bestämma mig på måndag. Det blir nog bra.




Ps. Varför får man kalla händer av att sitta vid datorn?

Pusshej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0