SHIT

Jag får väl börja med att JAG BER SÅ HEMSKT MYCKET OM URSÄKT!
Rätt dålig uppdatering av mig, fyfy! Men så är det faktiskt galet mycket som hänt. Insideout, allt på samma gång!
Som jag sagt förut, som en ketchupflaska. Först kommer inget, och inget, sen allt! Men nu börjar det bli bra. Det blir bättre och bättre! Allting alltså. Skönt det! :D
Så. Nu. Nu går vi bort från allt personliga.
Nu är jag kissie igen! Öh.. Ah.

Så, whats the news?!
I lördags hade vi ju middag, jag och tvillingarna. Kollade på Uninvated! Fy. Fan! Läskigt värre! Sen kollade vi på Twilight för att liksom komma tillbaka till lugnet. Det fungerade! Helt klart! Älskar Twilight än! Och på fredag är det PREMIÄREN AV NEW MOON DÅRA! WOHO! Det lär ni få höra mycket tjat om denna vecka! Bara att stå ut liksom. :D

Här sitter jag, försöker att ladda in några bilder som tagits. Tre st bara visserligen. Men det är ju bättre än inget. Men nej minsann, då dampar hela datorn och rent ut sagt skriker "vill inte! vill inte vill inte vill inte!" Och jag har ju inget att säga till om. Så bilderna kanske kommer i nästa inlägg. Förhoppningsvis alltså.

Jaja, finns väl inget jag kan göra för tillfället. Förutom att lägga in en annan bild, inte ens det kunde jag. Fuck denna dator typ.

Ps. Kunde inte spela matchen idag, fuck det också. Men vi vann iaf. Med ganska mycket. Bollstanäs laget alltså. Åh. Irriterande att kolla på och inte spela. Gah typ. Men på onsdag har vi match igen! Då jävlar. :D

Ska gå nu, datorn kommer sprängas snart, eller något liknande i alla fall.

Pusshej så hörs vi, med lite bilder då också troligtvis!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0