Sjukt sjuk

Så var man sjuk idag igen. Men det känns som att febern börjar gå ner lite. Tur det i alla fall. Är däremot fortfarande hur förkyld som helst och jag kan knappt svälja för då är halsen elak och gör jätteont.
Men annars är det bra med mig! :D

Sitter och kollar på Smallville, rätt tråkigt. Det är ju så konstigt numera. Sitter iförsig vid datorn. Jaja.
Blir nog en film snart.
Har ju massa prov, eller spanskaprov på torsdag och soprov på fredag, borde plugga, jag kanske blir frisk tills då. Men har inga böcker hemma! Great! Åh, jätteirriterande. Kanske borde be någon möta mig och ge mig böckerna... Hm, får se om jag orkar. Troligtvis inte..

Aja, såhär ser jag iaf ut när jag är hemma och är sjuk:

Stor mjukiskofta och shorts. Så jädra mysigt ändå. :D

Tv nu! Ska kolla om jag har någon bra film. (Twilight är hos pappa. :( )

Pusshej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0