Tandis o grejer

Hehe, jag typ suger på detta.. Förlåt är ett ord som används ofta nu för tiden, men när man verkligen menar det... Förlåt? :)
Klart ni förlåter mig... :D
Jaja, jag var i alla fall hos tandregleraren idag, hur najsigt som helst faktiskt! Tänk er va, jag som hatar tandläkarn! :O
Men vi kom i alla fall överens om en massa bra grejer, som troligtvis kommer komma upp i bloggen om typ, en vecka eller så... Hehe, spännande va? Visst är det det! :D
Sen råkade jag och mamsen svänga förbi donken och ta en jordgubbsmilkshake, höhö. :) Gött var det!
Sen kom jag i alla fall hem, somnade i soffan när jag kollade på tv... Sen åt jag middag och sen bar det iväg på träning, träffade Emma och Clara innan och pratade o grejer, najsigt värre. Efter träningen fick jag i alla fall skjuts hem av Dani(ella), hon tog nämligen körkort för typ en månad sen, häftigt värre. :D Skönt att slippa åka buss, hähä :)
 

Läggdags nu, eller, snart i alla fall.

Pusshej & Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0