Tjeenare tjenare

Hej kära vänner! Hehe.

Jag hade en suuuperbra kväll igår i alla fall, först åkte David och Manfred vilse påväg hit. Haha. Men efter en bra vägledning från mig hittade dom. Kan väl ha en liten förståelse, jag bor ganska öde här borta. Jaja. Dom hade i alla fall med sig The Grudge 2 som vi kollade på. Läskig. Är det rätta ordet. Tur att jag aldrig kommer ihåg vad jag drömmer, för jag drömde säkert en mardröm. Haha.
Sen skulle vi spela spel och jag hämtar "Fnizz" Hahahaha... Det är ett typiskt tjejspel, papiljotter och grejer med liksom. Vi gav upp det och "körde sanning eller konka" Haha, sure. Satt mest och garvade. Alla var ganska trötta. Så vi satt väl och pratade/skrattade hela kvällen. Riktigt kul måste jag säga, kanske för att jag var på jäkligt bra humör, och ganska trött. Vid ett i alla fall så åkte dom hem och tvillingarna gick hem. (Dom bor på andra sidan gatan, höhö)
Lyckad kväll!
Idag ska vi (jag och tvillingarna) på gymnasiemässan på täby galopp, höhö. Roligt värre. :D Sen vet jag icke vad vi ska hitta på, något kul iaf! Ska sova hos dom ikväll, FF you know! Haha. :)


Fy. Fan. Jag menar det. Fy. FAAN.


Hehe, vi tog inga bilder igår. Ni får ett litet collage. :D

Oj, nu måste jag börja göra iordning mig! Vi hörs sickan!

Pusshej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0