tråkigt, tandis & kanalen låter som en fin sammanfattning av min dag

Riktigt tråkig dag idag. Skolan för första gången på en underbar vecka. Då inser man verkligen hur jobbig skolan är.
Men för att bli positiv slutade jag typ två timmar innan alla andra. :D
Ibland får man ju älska tandläkarn. Tandregleraren för att vara exakt. Tog massa kort. Satan i gatan vad jag hatar att ta kort. Typ skolfoto om igen. Fy. Fan.
Aja, det gick bra iaf! Ska dit den 23 november och prata om vilken tandställning jag ska få osv. Sen kommer jag få en ny tid då, och den tiden kommer jag antagligen få tandställning! Herre jesus vad naaajs! :D

Och en sista nyhet nudå. Jag är med i Kanalen imorgon (Åkersbergas lilla lokaltidning). Fy. Fan.


Bild från igår precis innan våran match. Vi mötte dom där röda tomtarna i mitten, och vi är dom där gröna nissarna till vänster. De andra lagen mötte typ varandra. En liten minicup kan man väl kalla det.
Färgglatt var det ju i alla fall!

Pusshej nu ska jag på träning!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0