/Twins

Shooo! :)

Jag tänkte skriva ett snabbt inlägg, och nu skriver jag,"jag" för att den andra sover. SOM VANLIGT.

Anywho, idag har dagen inte varit så speciell. Vaknade,gick till skolan,kom hem.
Jag är så otroligt trött!! Vet inte varför eftersom lovet inte var  långt och jag la mig inte överdrivet sent då. Borde man inte vara utvilad efter lov liksom.. is there something i should know?

För att göra dagen ännu mer depp måste vi plugga hela dagen för imorgon är det dags för SO prov minsann, otroligt jobbigt för jag gillar inte historia, får aldrig in informationen! Synd eftersom jag typ har världens bästa lärare i just det här ämnet haha ;) men vi har henne i svenska också så det är goodie.

Ska strax ut till kaninen och ge honom mat eftersom han nog är lite hungry :)





Är han inte söt? ;)<3




Gammal bild :)


En halv dubbelpuss på er!


Kommentarer
Postat av: tava

nej vilken söt kanin ! (:

2009-11-05 @ 18:37:10
URL: http://ttavas.blogg.se/
Postat av: /twins

Tack så mycket! :)

2009-11-05 @ 19:02:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0