/Twins

Heellu! Ena twinen här (konstigt det lät i singular? :)

What's up?

Jag sitter här och skriver en liten uppsats som ska gå på ca 3 sidor, jättekul!
Har pysslat med den ett litet tag, man hittar alltid saker att skriva mer om och meningar att formulera om...interesting.

Jaja annars händer inte mycket ska väl försöka lägga mig i hyfsad tid ikväll för det går inte så mycket bra gejjor på tv, eller finns det några förslag?
Känner nästan som att jag vill baka något, en kladdkaka kanske?, eller kanske ska baka banankakan som våran storasyster älskar.. hon kanske blir lite glad då? :)

Vi får helt enkelt se vilket det blir.

Ha en bra kväll om vi inte uppdaterar mer idag!

Halv dubbelpuss! (Jag är medveten om att det är en puss, men det är roligare så här)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0