Ursäkt

Jodå. Klart det finns en ursäkt till varför jag aldrig skriver. Eller, man ska ju aldrig säga aldrig. Men. Okej, det är väl den gamla klassikern. Jag har helt enkelt haft mycket på gång. "Jag har ju faktiskt ett liv utanför bloggen".. Haha..
Nämen, har ju haft matcher, både i måndags och igår. I måndags var jag bara och kollade. Är ju fortfarande lite småsjuk. Var däremot med igår ändå, märktes att jag varit sjuk! Blev trött gaaalet fort. Jobbigt det. Men det gick väl hyfsat ändå. :) Vi vann i alla fall! Både i måndags (mot Sigtuna) och igår (mot Täby)! :D
Och det var med Bollstanäslaget jag spelade. :) Härligt!
Och sen så har vi haft galet mycket plugg. Puh. Jobbigt värre, noprov o grejer. Åh, hörrni, jag fick MVG på spanskaprovet! Hur coolt är inte det?! :D Ascoolt!
Så gjorde vi noprov idag också, kändes rätt bra faktiskt. Sen så får vi väl se..
Men hörrni, nu är det saker att göra igen, måste småstäda lite, och byta om o grejer. Träning på g! :D

Bilder... Jo, det var ju det. Bilder. Denna dator.. Klarar inte riktigt av att ladda upp bilder från mobilen. Lite damp har den. 
Men ska försöka ikväll, jag lovar! Den ni! Jag lovar! Att försöka. 

Pusshej!  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0