Vilken underbar dag!

Hehe, jag har faktiskt haft en jättebra dag idag. :D Är därför på väldigt bra humör! Skönt!
Varför har jag haft en så bra dag?
Nu ska ni få höra. :)
Vaknade strax innan tio, vilket är alldeles för tidigt på en söndag, men var faktiskt tvungen. Jo för klockan elva hämtade Lena och Carro mig, så bar det av mot Lidingö, där vi mötte upp vårat lag (Bollstanäslaget som vi ska spela usm med), sen kollade vi på match mellan Jämtland och Lidingö, Lidingö förlorade så vi kommer möta dom i usm, och om vi går vidare kommer vi kanske möta Jämtland. Efter matchen åkte vi till en bowlinghall i närheten och bowlade, vilket var hur kul som helst! Hehe, bowla är underskattat, helt klart! :D Priset till laget som vann var att tränarna skulle bjuda dom på pizza, and guess what, mitt lag vann! :D Awesome dudes! Hehe, så sen åkte hela laget vidare till en pizzeria där vi åt pizza, själv blev man ju bjuden. :) Höhö. Kanske inte tack vare mig, men... men! :)

Slutsats: Det har varit en riktigt bra söndag. Och då hatar jag söndagar!

Nu är det ju bara det att... Att jag inte tog en enda bild idag. Hade inte med mig kameran och mobilkameror suger. Då menar jag det verkligen, suger.

Meeeen, ni får istället lite andra bilder, dessa bilder har absolut ingenting med inlägget att göra!
Dom har i alla fall med helgen att göra. Det är ju alltid nåt.


Igår var vi hos tvillingarna, vi drack julmust och åt pepparkakor, fattar ni julkänslan?! Helt galet!


Jag la upp en outfit till Nadja, hehe, visst ser det lite läskigt ut? :D Som om en människa har varit där men sen försvunnit ut i tomma intet... Scaaaaary...


Sen kom människan tillbaka :) Puh!


När vi kom hem skulle jag sätta mig och rita på mitt hus jag gör på bilden. Visst ser jag smart ut? :D Jag gav upp efter att inte alls fattat hur man gör en trappa. Hur svårt som helst ju..


Trixan kom och klättrade på mig istället, det var mycket roligare än att rita. :)


Vad var det jag sa? Jo, mobilkameror suger! :)

Nu ska jag kolla på Filip och Fredrik, ganska kul faktiskt.

Pusshej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0